onsdag 19 augusti 2009

Ett galet besök





När Calle och jag lagom fallit in i "nyss hemkommen från jobbet och satt oss för att äta koma" dunkade det på köksfönstret så att jag trodde att rutan skulle landa på köksbänken. Det var Calles pappa Dan som med lätta fingrar knackade på, i sällskap hade han med sig Calles mamma Ulla. Det blev en väldigt trevlig kväll med kaffe för arbetarna och GT till Ulla och Dan. Vi blev bjudna till Ulla på fredagkväll och till Dan på lördag tillsammans med Helena och Rickard som kommer upp från Göteborg för att gå på Coldplay med oss på lördag. Jag hoppas verkligen att det inte regnar! Jag var in och kollade prognosen idag och tyvärr såg det ut att bli "obra" konsert väder!

Måste också nämna mina supergoa kollegor som verkligen stöttar när väntan blir jobbig! Ni ska veta att jag uppskattar er och jag är förundrad över att ni står ut med mitt "väntetids-tjat". Kram på er allihop!!!

Annika, jag lägger in en specialare längst ner på sidan så slipper du klippa sönder morgontidningen ;-)

English summary:
Calle's parents came by this night on a surprise visit. It ended up with 2 dinner invitations! Nice!
A BIG hug to all the nice people at work, I appreciate that you handle my nagging about waiting times so patiently!

Inga kommentarer: