onsdag 30 september 2009

Hemma sjuk / Sick

Jaha då var man hemma sjuk igen, ont i halsen, feber, muskelvärk, ja hela kittet kan man säga. Som tur är så tror jag det börjar ge sig...
Insåg just efter en koll i bloggen att det inte är mer en en månad sedan jag var sjuk förra gången, det känns lite sjukt (HaHaHa) jag som inte brukar var sjuk. Men man kanske börjar bli gammal vad vet jag.


Någon som i alla fall är ser värre ut än jag....

Mamma var förbi i måndags precis innan jag blev dålig, det var väl då det började. Jag hoppas att jag inte smittade henne!
Hon kom förbi med en present till Tina, mig och Teo. Hon gav oss vår barnvagn.1000 tack mamma!!!


English summery:
Well I'm sick again, sore throat, fever, muscle ache. I have a feeling that it's turning to the better now. I hope so! Mum was here on monday to give us a present, she gave us our stroller. Many hugs to mum!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på din Brorsan!!!
Kram,
Helena

sweduk sa...

HEJ CALLE...
just another excuse to start on the whisky with honey and hot water !!....
i have some "lemsips" here in Fruängen, worlds best cold remedy !

Hope u feeling better for the weekend !!!

CU
P & I

Marrrs sa...

Men "stackars liten"!

Anonym sa...

Hej Calle,
Det är ju du på bilden! Skyll inte ifrån dig att du skulle se piggare ut!
Puss Tina = Den elaka frugan