onsdag 10 februari 2010

Så mycket som hänt!

Det var ett tag sedan vi skrev på bloggen nu! Vi har hunnit med en hel del, vi har varit på mitt jobb och träffat alla goa kollegor! Teo fick jättefina presenter och ställde mer än gärna upp på bilden "Scania, even for demanding small people". Vi har träffat familjerna Sved, Lundström och Turner här hemma hos oss. Kvällen slutade med ett riktigt badäventyr för Teo och Aiden.  Vi har även varit till leklandet Andy´s i Sickla tillsammans med Turner familjen vilket var mitt i prick för killarna! De lekte konstant i 2,5 timmar. Efter lunchen slocknade Teo efter 30 sekunder i bilen på vägen hem. Teo och jag har varit på öppna förskolan Pluto i Enköping, det är jättebra för oss båda två! Massor av trevliga vuxna och barn att umgås med! Vi kommer försöka gå två förmiddagar i veckan. Herrejösses vilken rulle det blir på barnen när de kommer ihop! Både Teo och mamma får sova middag efteråt :-) Vi ska snart åka och hälsa på Helena, Rikard och lilla kusin Molly i Göteborg. Vi kommer också att passa på att träffa Teos kompis från barnhemmet och hans familj, det blir spännande att se om killarna känner igen varandra!? Vi har även bokat in en Thailandresa för att kunna lägga 100% fokus på familjesvetsning. Det ska bli såååååååååå skönt att slippa snön och kylan, jag bor i fel land...helt klart...jag verkligen avskyr vintern! När vi endå var i farten, så passade vi på att boka in en miniresa till Astrid Lingrens värld i sommar tillsammans med en massa andra familjer (Mycket bra initiativ Eva!)! Intessant att se hur Teo reagerar på alla sagofigurerna?! Han vill ju inte kolla på TV eller mer än 30 sekunder i en bok, så jag vet inte om han kommer hänga med...men han har nog kul iallafall!! Sist men inte minst har vi äntligen publicerat Teos "välkommen hem annons", jag tyckte den blev fin!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Annonsen blev JÄTTEFIN! Nu sitter jag & kämpar med tårarna. Gulp! :-) Kram Carina

Anonym sa...

Hi,
thanks for a great afternoon at the play area...even i was worn out as well, and a little deaf !!
see ya tomorrow!!

paul, isabel, aiden

Anonym sa...

Jättefin annons, han är sååå fin!
Hoppas, hoppas ni är lite piggare i morron, så ni kan hänga på!
Ska bli riktigt kul att åka till ALV med er coh alla andra familjer, ser verkligen fram emot det, vi hoppas på fin fint väder!!
Håller tummarna att ni är pigga i morron, KRAM Eva & Co!

Anonym sa...

Hej

Fin annons - tur att ni vart friska på en gång.