onsdag 21 oktober 2009

Nya bilder / New pictures


Belltower - Xian

Igår kom vårt resetillstånd på posten. Medan jag stod i kön för att hämta ut det så ringde Calle och berättade att vi fått 11 nya bilder av Teo. Det var svårt att inte slänga avin till det rekommenderade brevet och kasta sig in i bilen. När jag kom hem så rusade vi till datorn och öppnade bilderna, som inte kan vara mer än ett par dagar gamla. Barnen flyttade in i mitten av oktober till en ny byggnad och bilderna är från det nya stället. Han var så söt, så jag började gråta...han hade blivit så stor...så jag började gråta...jag var så glad...så jag började gråta...här är vi inne i en emotionell bergochdalbana som heter duga!

Jag lade ut några av bilderna på den lösenords skyddade resebloggen, så ni kan få se hur han ser ut nu!
http://resantillteo.blogg.se/

English summary:
When I stood in line at the post office to pick up our TA papers yesterday, Calle called and told me that we had got 11 more pictures of Teo. It was hard to not rush out from the post office. When I came home we opened the pictures, and I started to cry...cry because he was the cutest...had become so big...I was so happy...emotional rollercoaster here!

I published som of the pictures at our "travelblog". You need username and password!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhaa..ja berg & dalbana är det minsta man kan beskriva sina känslor med! UNDERBART med nya bilder! Man blir så glad när man ser att de mår bra! Vi hade ju turen vi med att få nya bilder på vår Theo..åh jag bara skrik rakt ut & grät jag med när jag fick se dem! KRAMAR Eva & alla de andra!!

Hej, sa...

Hej, Grattis till nya bilder! Jag undrar om jag kan få lösenord till er reseblogg? Det skulle vara så kul att följa er i Kina. Kram Carina
carina-h@spray.se

Anonym sa...

How do we get to your travel blog?

Fia sa...

Ja han e ju så söt att man bara vill gråta hela tiden!!...
LÄNGTAR!//FIA